28 Ekim 2016 Cuma

     Halamın Türbanlı Gelini Kendini Arkadan                                  Siktirdi

Selam arkadaşlar ben İzmir’den Selim 29 yaşında iş sahibi bir gencim henüz bekarım şu sıralar hayatımda biri var ancak sizlerle çok harika bir hikayemi paylaşacağım. Ben bu olayı yaşadığım zamandan beri etkisini ve zevkini içimden atamadım şimdi sizlerle de paylaşarak aynı heyecanı tekrar yaşayacağım. Okuyan herkese çok teşekkür ederim. Bundan 3 yıl önce henüz 26’lı yaşlarımda daha bu kadar düzenli bir işim yokken gezmeyi ve eğlenmeyi çok severdim. Benim bir halam var Seher çok şeker ve tontiş bir insan. Onun mükemmel sohbetine hayran olduğum için sık sık yanına giderdim. Yine onun evine ziyarete gittiğim bir gün halamın oğlunun eşi Belma’da oradaydı.
Belma türbanlı bir bayandı ve çok konuşmazdı. Benim eve gitmemden rahatsız olduğunu düşündüm çünkü gözlerini bana dikerek sürekli kaçamak bakışlar atıyordu. Ben onun bakışlarından rahatsız olarak kalkmaya karar verdim ancak durum benim sandığımın tam aksineymiş. Belma benden fazlasıyla etkilenmiş ve hayranlığını gizleyememiş. Kuzenimin telefonundan benim numaramı gizli gizli alan Belma bir gün beni aradı ve buluşmak istedi. Aslında ben başlarda bir şey olduğunu düşündüm. Ancak beni çağırdığı yere gittiğimde asıl durumu anladım. Beni bir otele çağırmıştı ve onun yanına odaya gittiğimde çoktan soyunmuş beni bekliyordu. Tam bir azgın çıkmıştı. Ancak yatakta çırılçıplak halde yatarken o kadar seksi görünüyordu ki bende daha fazla kendimi tutamamıştım.
Hemen üzerimdeki her şeyi çıkararak yanına uzandım hiç kimseyi düşünmüyordum o an çünkü çok seksi bir bayan karşımda çırılçıplak yatıyordu. Belma’nın bu kadar güzel bir vücudu olduğunu hiç düşünmemiştim. Hemen işime başladım ve göğüslerinden göbeğine kadar yalayarak amına ulaştım. Belma o kadar azmıştı ki benim yalamalarımla ilk boşalmasını yaşamıştı bile. Onun inlemeleri ve çığlıkları arasında kalkan yarağımı amından sert bir şekilde soktum ve sonuna kadar hızlanmaya başladım. Belma acı ve zevk içinde kıvranırken bir an arkasını döndü ve oradan da sokmamı istedi. Ben hiç hızımı kesmeden arkadan da soktum ve deli gibi götünden içeri boşaldım. Uzun bir süre otel odalarında halamın gelini Belma ile sikişmeye devam ettim.

Etiketler: , , ,

5 Yorum:

saat: 5 Ekim 2019 03:00 , Blogger Dorukdemir 05456976300 dedi ki...

Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 29 kişisel fitness antrenörüyüm.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece kadınlar. 05456976300 özelden arayabilirsin,resim bana ait

 
saat: 2 Şubat 2022 08:46 , Blogger cemal dedi ki...

karısını siktimek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

 
saat: 12 Ekim 2022 22:16 , Blogger Coskun dedi ki...

Izmirden kızlar bayanlar evli dul yaşlı farkımız güzel am Got yalarim arayin tanisalim 05315952133

 
saat: 6 Kasım 2022 09:48 , Blogger metehan dedi ki...

MERHABA BEN İSTANBULDAN METEHAN YAŞ 37 BOY 173 KİLO 72 DİKSİYONU DÜZGÜN GİZLİLİGE ÖNEM VEREN KADIN RUHUNDAN İYİ ANLAYAN SEYAHAT ENGELİ OLMAYAN BİRİYİM LÜTFEN SADECE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN BAYANLAR ARASIN 539 567 36 40

 
saat: 15 Eylül 2023 12:49 , Blogger Serkan dedi ki...

Merhaba gizlilik içinde girusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum Tekirdağ ve çevresi sadece bayanlar 05352325922

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa